A re-marketing kampányok előnyei

0
187

A megfelelően célzott marketing kampány a marketing és közösség építésnél lehet a legmegfelelőbb. A White Elephant teljeskörű marketing szolgáltatást nyújt a kampányok megtervezésétől kezdve a célcsoport kutatástól, kivitelezésétől a riportálásig. Külföldön leginkább a BrandCamp-ek a legelterjedtebbek.

Ezek olyan oktatási- és fejlődési digitális platformok, amely elsősorban a cégvezetőknek, illetve a marketing szakembereknek segít abban, hogy marketing területen naprakész tudásra tegyenek szert, új dolgokat találhassanak ki cégük igényének figyelembe vételével. Közös brainstormingok keretei között állítják össze javaslataikat, terveiket a cég által preferált témákból, a hatékony marketincgélok és tevékenységek mielőbbi elérését szemmel tartva. Ezek mindenkor a cég igényeihez mértek és több napig tartó események.

A re-marketing kampányok során az előző vásárló a korábban a weboldalt megtekintő személy lehet érdekes a cég számára. Ugyanez érvényes az adatbázis építés esetén is. Ha olyan valakit akarunk elérni és megcélozni a marketing anyaggal, aki már korábbról ismeri az oldalt, a céget és annak tevékenységét, rengeteg további lehetőségünk van a lehetőségek kiaknázására.

Újra és újra lehetőségünk van elérni a re-marketing során a vásárlót, ha nem választ termékeink közül. Különböző reklámokkal, új akciókkal akár több felületen is el tudjuk érni a felhasználót. Olyan célzott ajánlatot kell küldeni számára, ami arra ösztönzi majd, hogy újra visszatérjen oldalunkra és a cég által ajánlott termékek között válasszon. Ezáltal vásárlói kört is bővíthetünk. Ne olyan terméket ajánljunk számára fel újra, amelyet már megnézett, hanem árkategóriában egy hasonló vagy olcsóbb darabot lehetőség szerint.

Előfordulhat, hogy a felhasználó időközben meggondolja magát, de ne essünk kétségbe, hiszen bármikor visszatérhet a jövőben a felhasználói felülethez. Fontos, hogy olyan terméket ajánljunk számára, ami továbbra is érdekes lehet, vagy már egyszer a kosárba helyezte, de meggondolta magát.

Plusz akciókkal, ajánlatokkal is felhívhatjuk figyelmét, ezáltal fenntarthatjuk továbbra is érdeklődését. Az újonnan feliratkozókat ajándékozzuk meg, vagy ha megvásárolt egy bizonyos terméket, adjunk ajándékba egy bónusz terméket. Fontos kiemelni, hogy ne csak egy felületre fókuszáljunk, amikor termékeinket hirdetjük.